»Sistem smo naučili: 'Hej, ne ubij operaterja, to je slabo. Če to storiš boš izgubil točke.' Kaj je začel delati? Začel je uničevati komunikacijski stolp, ki ga operater uporablja za komunikacijo z brezpilotnim letalnikom, da mu prepreči ubijanje tarče.«
»Kaj je torej naredil? Ubil je operaterja. Operaterja je ubil, ker mu je ta oseba preprečila izpolnitev cilja.«
»Seveda je treba z umetno inteligenco sodelovati in ji dajati prava navodila, prave pozive, ampak vendarle.«
»Uradno sporočilo kitajskega ministrstva za tehnologijo navaja, da morajo mobilni operaterji uporabiti 'umetno inteligenco in druga tehnična sredstva' za preverjanje identitete oseb, ki pridobijo novo telefonsko številko.«
»Želimo zagotoviti, da bo umetna inteligenca komplementarna našemu načinu dela v Združenem kraljestvu, ne da mu bo škodovala, želimo, da bi bile naše službe boljše, ne pa da jih bo umetna inteligenca odnesla.«
»Strah me je umetne inteligence, a sem hkrati tudi očaran nad tem, kaj vse zmore.«
»To je edinstven pravni okvir za razvoj umetne inteligence, ki ji gre zaupati.«
»Umetna inteligenca dopolnjuje človeka.«
»V čutenju umetne inteligence bo človek potreben kot katalizator in bolj ko bo umetna inteligenca napredovala v čutenju, bolj bodo ljudje potrebni kot bistveni mediji za nadaljnji razvoj umetne inteligence – do točke, ko bo vloga ljudi odveč.«
»Umetna inteligenca v novinarstvu nikakor ne pomeni, da umetna inteligenca ustvarja 'avtorske' medijske vsebine.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju